LA FUNDACIÓ PALLACH S’ADHEREIX A L’EDUCACIÓ 360 (10.04.2018)

10 d’abril de 2018, Salt

La Fundació Pallach va participar a la presentació de l’aliança d’Educació 360 de les comarques gironines que tingué lloc a Salt el passat 10 d’abril a l’Auditori Coma Cros de Salt.

Educació 360 es proposa el repte que tothom tingui més i millors oportunitats educatives en tots els temps i espais de la seva vida; a més de connectar l’educació i els aprenentatges entre el temps lectiu i no lectiu. El projecte aspira a què tots els infants i joves construeixin el seu propi itinerari vital amb equitat i sense exclusions. Des de la triple vessant educativa, social i política, l’Aliança vol que una majoria de municipis gironins tinguin realitats d’Educació 360 els propers anys.

Com la resta de representants de diferents àmbits educatius, la Fundació Pallach va exposar les raons per a sumar-se a l’Educació a Temps Complert, essent fidels al lema que “Tothom educa, s’educa tothom. Fem xarxa”.