QUI SOM

Un conjunt de persones que pensem que la responsabilitat de la millora educativa global és de tots – no només de les administracions -, tal com diu el nostre lema: “Tothom educa, s’educa tothom; fem xarxa”.

Ens definim com a fundació catalana i no confessional, que està convençuda que l’avenç en el camp educatiu – entès de manera global, no només escolar – és especialment possible quan es cerquen sinèrgies positives entre els diferents implicats.

COM TREBALLEM

El Patronat.
Format pels patrons, garanteix l’esperit inicial de la Fundació, elabora i aprova els plans i memòries anuals. El Patronat inicial està format per quatre representants de l’Ajuntament de Palafrugell; un representant del Consell Comarcal de l’Alt Empordà; un representant del Consell Comarcal del Baix Empordà; quatre representants de la UdG i cinc membres a títol personal.

L’Equip Coordinador.
Planifica i garanteix el dia a dia de la Fundació: porta a terme els plans d’actuació, fa noves propostes, coordina les accions generals: direcció executiva, secretaria, recursos, comunicació, arxiu, projectes,…

El voluntariat.
Essencial per a la vida de la Fundació. Se’n nodreixen els òrgans de govern, els diferents àmbits de gestió i planificació interna, així com les comissions d’activitats concretes. El Pla del Voluntariat de la Fundació Josep Pallach n’especifica el seu funcionament.

Els assessors i col.laboradors.
Persones o col·lectius amb els quals la Fundació estableix vincles de relació per a finalitats concretes.

Els Amics, Col·laboradors i Patrocinadors de la Fundació.
Valor cabdal per a donar suport econòmic i així continuar teixint una bona xarxa.

Josep Pallach fou com a pedagog un exemple clar d’aquesta manera global i compromesa d’entendre les coses; i és per això que ens honora moltíssim portar el seu nom.