“El somni de Josep Pallach” i “Tot recordant Josep Pallach”, originals del compositor Jaume Cristau, van ser estrenades a Palafrugell, dins els actes de la Festa Major 2022. La Fundació J. Pallach, en col·laboració amb l’Ajuntament de Palafrugell i l’Associació Sardanista, ho van fer possible. A l’acte hi assistí Antònia Pallach, filla de l’enyorat pedagog i polític empordanès.  Palafrugell 19-07-2022

“El somni de Josep Pallach” i “Tot recordant Josep Pallach”, originals del compositor Jaume Cristau, van ser estrenades a Palafrugell, dins els actes de la Festa Major 2022. La Fundació J. Pallach, en col·laboració amb l’Ajuntament de Palafrugell i l’Associació Sardanista, ho van fer possible. A l’acte hi assistí Antònia Pallach, filla de l’enyorat pedagog i polític empordanès. Palafrugell 19-07-2022

VÍDEO DE L’HOMENATGE SARDANISTA A JOSEP PALLACH...
VIII JORNADA DE PROFESSIONALS I EQUIPS D’INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA. TEMA: LA SALUT MENTAL INFANTOJUVENIL, COSA DE TOTS!  La Fundació Josep Pallach, amb col·laboració del grup de treball  CTIC del Baix Empordà, ha organitzat aquest divendres, dia 10 de juny, la VIII Jornada Pedagògica. La presència de la Dra. Rosa Sallaré Viola com a ponent ha propiciat el debat entre els professionals de l’educació assistents. Ha sigut un espai de reflexió, de compartir preocupacions i buscar estratègies a les dificultats existents.    Palafrugell 10-06-2022.

VIII JORNADA DE PROFESSIONALS I EQUIPS D’INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA. TEMA: LA SALUT MENTAL INFANTOJUVENIL, COSA DE TOTS! La Fundació Josep Pallach, amb col·laboració del grup de treball CTIC del Baix Empordà, ha organitzat aquest divendres, dia 10 de juny, la VIII Jornada Pedagògica. La presència de la Dra. Rosa Sallaré Viola com a ponent ha propiciat el debat entre els professionals de l’educació assistents. Ha sigut un espai de reflexió, de compartir preocupacions i buscar estratègies a les dificultats existents. Palafrugell 10-06-2022.