La Fundació Pallach acollia més d’un centenar d’assistents en les seves 10es Jornades de professionals de l’educació La Fundació Josep Pallach duia a terme aquest divendres 7 de juny el seu seminari anual participatiu destinat a professionals de la infantesa i l’adolescència al Baix Empordà, en la seva desena edició, i amb el lema: “Necessitats i acompanyament en els casos d’autisme (TEA) en femení”. En aquesta ocasió el Centre Municipal d’Educació Nuri Rivas, a Palafrugell, acollia l’esdeveniment. Des de les nou del matí fins a les dues del migdia es van anar succeint les diferents activitats, des de les ponències passant per una sessió audiovisual, debats, les valoracions i les corresponents propostes. Com és habitual, es van lliurar els certificats d’assistència. Les ponències van ser coordinades per Ona Llopart, psicòloga del CSMIJ, i la terapeuta ocupacional Anna Valls. La cloenda va anar a cura de la regidora d’Educació M.Teresa Teixidor i del president de l’entitat Josep M. Soler.  Palafrugell 07-06-2024

La Fundació Pallach acollia més d’un centenar d’assistents en les seves 10es Jornades de professionals de l’educació La Fundació Josep Pallach duia a terme aquest divendres 7 de juny el seu seminari anual participatiu destinat a professionals de la infantesa i l’adolescència al Baix Empordà, en la seva desena edició, i amb el lema: “Necessitats i acompanyament en els casos d’autisme (TEA) en femení”. En aquesta ocasió el Centre Municipal d’Educació Nuri Rivas, a Palafrugell, acollia l’esdeveniment. Des de les nou del matí fins a les dues del migdia es van anar succeint les diferents activitats, des de les ponències passant per una sessió audiovisual, debats, les valoracions i les corresponents propostes. Com és habitual, es van lliurar els certificats d’assistència. Les ponències van ser coordinades per Ona Llopart, psicòloga del CSMIJ, i la terapeuta ocupacional Anna Valls. La cloenda va anar a cura de la regidora d’Educació M.Teresa Teixidor i del president de l’entitat Josep M. Soler. Palafrugell 07-06-2024

El dijous, dia 9 de maig, s’han lliurat al Museu del Suro de Palafrugell els IV Premis Josep Pallach “Empreses per l’Educació i el Compromís Social”. Han estat distingides les empreses “PERE CORNELLÀ, S.A.U. (Cafès Cornellà)” i “MANUFACTURING & RESEACH SPAIN, S.L.” .En el transcurs de l’acte hi han intervingut representants del Jurat i de la Fundació Josep Pallach La Marta Ros, representant de la família Pallach al Jurat, va parlar amb nom del Jurat, tot recordant aquell Josep Pallach que ella va acompanyar tant entre 1972 i 1977. Tant l’Alcalde Palafrugell com el president de la Fundació, en les seves intervencions, van fer especial esment de l’etapa (2024-2028) que s’obre ara amb la creació del Consell d’Amics i Col·laboradors de la Fundació i per a la qual caldrà comptar molt amb aportacions del món empresarial. El Secretari del Patronat llegí l’acta del Jurat dels premis i el Grup Port-bo hi posà un emotiu toc musical a una vetllada on tothom s’hi va sentir part d’un tot entre el lema “Tothom educa; s’educa tothom. Fem xarxa”.

Imatge de WhatsApp 2024-05-13 a les 10.28.26_dd2e8887 Imatge de WhatsApp 2024-05-13 a les 10.28.26_49be6006 Imatge de WhatsApp 2024-05-13 a les 10.25.22_fc4d0fed Imatge de WhatsApp 2024-05-13 a les 09.51.13_196941af Imatge de WhatsApp 2024-05-13 a les...